THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES


Followers

Tuesday, October 5, 2010

Suke baca pasal kisah bdk2 yg sakit kt blog.. Sedih.. : (

Setiap owg ada kekurangan dan kelebihan masing2... Sape kite utk menpersoalkan tentang ketentuannya? Aku sendiri pn ada kekurangan nyer.. Tp dah takdir ALLAH.. sO,belajar utk menrimanya dengan tabah.. Bler tgk blog2 ank2 kecil yg sakit,sedih rasanya... Setiap ibu bapa pasti mahukan terbaik utk anak2 nye,melihat anak mereka sakit pasti si ibu & si bapa cuba utk mendptkan rawatan yg t'baek..Kagum melihat si ibu & si bapa yg sedaya upaya berusaha tanpa merasa jemu utk anak yg tersayang.. Kadang2 terfikir di hati ini,adakah jika suatu hari nnti aku diuji sebegitu rupa,adakah aku akan tabah seperti mereka? Hurm... Tp adakah masa itu aku berpeluang menjadi IBU seperti mereka? Adakah sempat? Setiap insan mahukan sebuah keluarga yg bahagia,penuh dgn gelak tawa ank2.. Tp adakah aku berpeluang seperti mereka? Entah lah...Sape yg x sedih anak2 jd mcm tue kan? Aku sendiri pn sakit,beza nya cuma nya aku dah besar.. X seperti mereka yg masih kecil.. Sgt kasihan melihat ank2 kecil terpaksa menempuh dugaan yg berat utk hidup.. Aku yg diberi dugaan ini pn kadang2 jd "down".. Tp melihat ketabahan ank2 kecil menjalani hidup wlwpn sakit,memberikan sinar dlm hidup aku.. Family yg menjadi semangat utk aku menghadapi dugaan yg diberi olehnya..


0 comments: